“K0ntrak Saya Bersama Swarovski Tamat Dec 2020, Tapi…,”- Neelofa Perjelas Kekeliruan

Usahawan dan selebriti terkenal, Noor Neelofa menjelaskan k0ntraknya bersama jenama aksesori perhiasan diri terkenal, Swarovski sebenarnya sudah berakhir sejak Disember lalu.

Bagaimanapun, hvbungannya bersama jenama tersebut kekal baik dan senang dengan situasi sedemikian.

“Salam. My c0ntract with Swarovski did end back in December 2020 but we still have a good relationship and will remain that way. Hope this clarifies,” jelasnya.

Pended4han tersebut dikongsikan pengacara program Islamik, NTN itu menerusi satu ciapan di Twitter, hari ini.

Terdahulu, Swarovski membuat satu ciapan di laman Twitter memaklumkan pihaknya sudah tidak lagi bekerjasama dengan Neelofa.

Ciapan tersebut adalah respon kepada seorang pengguna Twitter yang bertanya perihal status isteri kepada pend4kwah bebas, PU Riz itu sebagai wajah wakilan jenama tersebut sejak 2017.

Individu itu menerusi sebuah posting mengulang kicau berita mengenai selebriti berusia 32 tahun itu yang dikenakan kompuan beberapa lalu, akibat mel4ngg4r prosedur operasi standard (SOP) Per1ntah K4walan Pergerakan Bersyarat (PKPB).

Menurutnya, mana-mana bintang di Korea Selatan akan ditamatkan k0ntrak menjadi duta kepada sesebuah jenama tertentu sekiranya melakukan kes4lahan sama seperti Neelofa.

Nama Neelofa menjadi h4ngat selepas majlis perkahwinannya bersama pend4kwah bebas, Pencetus Ummah (PU) Riz, 26, did4kwa telah mel4ngg4r SOP.

Terdahulu, persalinan rona putih yang dikenakan Neelofa pada hari perkahwinannya, turut menggunakan lebih 5,000 butir perincian Swarovski.

Malah, tetamu yang hadir turut selain diraikan oleh ‘d0orgift’ daripada jenama tersebut selain produk tajaan lain.

Swarovski Dedah Tidak Bekerjasama Dengan Neelofa Lagi

Swarovski Dedah Tidak Bekerjasama Dengan Neelofa Lagi

TERDAHULU, pengendali akaun pengeluar batu kristal mewah dunia, Swarovski memaklumkan pihak mereka sudah tidak lagi bekerjasama dengan Neelofa.

Ciapan itu bagi menjawab pertanyaan pengguna Twitter mengenai status kolaborasi Neelofa dengan jenama antarabangsa itu.

Seorang pengguna Twitter @azba95 menerusi ulang kicau kes4lahan Neelofa hingga dikenakan k0mpaun awal minggu lalu, turut membandingkan situasi terbabit dengan selebriti di negara luar seperti Korea Selatan.

Katanya, selebriti di Korea Selatan akan hiIang kolaborasi sebagai duta sesebuah jenama seandainya terpaIit dengan isu seakan-akan sama dengan Neelofa.

“If Neelofa is a Korean artists, the brands that she is the ambassador of would have term1nated the contracts already. Hello @swarovski,” tulisnya.

Tidak berdiam diri, syarikat yang popular dengan batu kristal mewah dunia itu membalas ciapan terbabit dengan mended4hkan status terkini kerjasama mereka bersama Neelofa.

“Thank you for reaching out. We can confirm that we’re no longer working with Neelofa,” maklum pengendali akaun rasmi Swarovski.

Untuk rekod, Neelofa menjadi wanita berhijab pertama dunia yang muncul sebagai penghias billboard jenama mewah Swarovski sejak 2017.

Malah, kerjasama itu membawa Neelofa mengembara ke beberapa negara seluruh dunia termasuk Emiriah Arab Bersatu dan Austria.

Busana n1kahnya pada Mac lalu juga diserikan dengan 5,000 butir batu kristal Swarovski.

 

Sumber: mStar, MH, Gempak

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.