“Tanda nak kiamat ni semua..”- Safiey Illias Pula Buat Hal, Jalani Pembed4han Lesong Pipit.

Hiburan

Korang mesti dah tahu kan, lsu paling h4ngat diperkatakan semenjak semalam sudah semestinya lsu S4jat yang dilihat ‘bertelekung’ di Tanah Suci Mekah, sungguhpun dia berjant!na‘lelaki’.

Belum lagi selesai k3s S4jat yang mendapat perhatian pihak kerajaan, ni datang pula lsu baru melib@tkan seorang lagi transg3nder terkenal Malaysia, Safiey Illias. Menerusi perkongsiannya di Instagram, Safi3y dilihat sedang membuat pembed4han les0ng pipit. Laa pulak! .

“Tq sp0ns0r syinta ye!” 

Menurut p0sting yang dimuat naiknya semalam, Safiey Ilias berterima kasih kepada sebuah klinik est3tik kerana telah ‘spons0rnya’ untuk meIakukan pemb3d4han les0ng pipit.

 

Seperti yang semua sedia maklum, Safi3y ni dah melalui pelbagai epis0d dalam hidup termasuklah tak lama dulu dia pernah bertek@d untuk berubah menjadi lelaki semula dan membuang payvd4ra silik0nnya.

Namun tak lama lepas tu, dia kembali menjadi wanita semula atas alasan tidak tahan dicem0h netizen dan jiwanya lebih kepada seorang wanita. Sejak dari tu, memang boleh nampaklah perubahan Safi3y ni kembali berpakaian macam perempuan.

 

View this post on Instagram

 

Maafkan aku jika hasratku keliru 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 . . #dsiempire #safieycosmetics #auroraTAB #syintagila

A post shared by SOFEA ESTETIK (@safieyillias94) on

“Main-main dengan Tuhan. Tunggulah baIasan nanti” 

Rata-rata netizen yang melihat perkara yang diIakukan Safiey ni memang bengang habislah dan berharap dia mengambil pengajaran daripada apa yang berIaku kepada S4jat baru-baru ni kerana Safi3y sebelum ni pernah kembali kepada fitr@h asal.

Namun ada juga yang menganggap Safi3y dan S4jat tu sama saja sikapnya. Sengaja nak ‘pr0pa’ demi populariti. Uhuhu ni bukan min cakap ye, netizen yang cakap. 

Min pun tak tahulah nak cakap apa dengan gol0ngan sama waktu dengan Sajat dan Safiey ni semua. Kalau betul jujur nak berubah, lakukanlah atas nama Allah. Tak baik men!pu. Mungkin baIasan Allah tu tak datang sekarang, tapi janganlah sampai kita menyes4l di kemudian hari.

Semoga mereka berubah ke arah yang lebih baik. Amin… 

Sumber.lobakmerah