“Terjawab Semuanya Perangai Korang “- Isteri Aiman Belasahh Doktor Lega Terbongkar Sikap Suami & Mertua.

SELEPAS mengambil sikap mendiamkan mengenai dakwaan isu skand4l dengan seorang doktor pada awal Oktober lalu, isteri kepada pemuda yang dikenali sebagai Aiman akhirnya tampil bersuara.

Ia susulan video seorang wanita yang juga ibu kepada suaminya bertindak melempang seorang pemuda selepas berg4duh di jalan raya semasa dalam perjalanan dari Raub, Pahang arah ke Kuala Lumpur petang Ahad lalu.

Menerusi satu posting di Facebook miliknya, wanita yang dikenali sebagai Intan meluahkan rasa lega selepas sikap sebenar suami dan mentuanya terbongkar.

“Alhamdulillah terjawab semua. Berbalas segalanya. Saya minta maaf sebab salah saya juga tapi saya bukan jenis yang melayan lelaki yang tergedik-gedik sana sini.

“Siapa yang kenal saya tahu siapa saya. Siapa kita nak menghukum orang? Siapa kita nak buka aib orang. Saya tak menyalahkan orang kecam saya sebab ramai tak tahu cerita sebenar dan dengar dari sebelah pihak,” katanya.

Image result for gaduh di jalan raya

Aksi pergelutan seorang pemuda dengan seorang wanita sebelum dia diserang dua lelaki menjadi tular di media sosial.

Jelas Intan lagi, dia mendakwa sering tertekan dan mengalami kemurungan ketika bersama dengan suaminya itu.

“Macam mana pun saya sedar cara saya salah. Orang takkan dapat bayangkan keadaan saya ketika bersama dia. Ment4l t0uture. Pressvre and depres$ .

“Tak pernah sekali pun menyesal apa yang terjadi. Alhamdulillah… sebelum datang orang ketiga, setahun setengah minta cerai (cara baik)… dia tak nak, tapi hari-hari ment4l t0uture sebab perangai dia,” katanya.

Malah dakwa Intan lagi, dia berusaha untuk memperbaiki hubungan mereka tetapi tidak berjaya.

“Bukan tak berusaha nak baiki tapi kalau aku seorang yang berusaha memang takkan jadi apalah. Tak ada tempat mengadu masalah.

“Mama yang menjadi tempat mengadu sebelum ni bertukar jadi musuh gara-gara mulut dia. Sanggup laga-lagakan anak dengan mak sendiri.

Image result for doktor kena pukul

Rakaman Aiman membel4sah seorang doktor tular selepas dikongsi ayah tirinya di Facebook.

“Ko tuduh aku cvrang selama ini. Ko mental paranoid. Ko sendiri cakap ko akan ceraikan aku kalau aku cvrang je. Jangan disuruh… n Yes I love him so much!!,” katanya.

Menurut posting itu lagi, Intan berkata dia sememangnya mahu bercerai dengan Aiman kerana sudah tidak sanggup meneruskan perhubungan mereka.

Image result for doktor kena pukul

“Nonsense marriage!! Ko lah orang paling bermuka-muka dalam dunia ni. Dengan family ko yang tak betul. Dengan mak bapak ko yang tak sedar diri perangai gengst3r.

“Dengan menantu sendiri pun dengki. Cakap macam-macam aku mata duitan kaki kikis. Padahal anak ko tu yang tak mampu nak bela aku pun. Aku dah fed up dengan layanan korang.

“Langsung tak dihargai sebagai isteri dan menantu. Kalau dengan fitnah dan viralkan aku dapat buat aku lepas dari family gila ni aku bersyukur sangat.

“Terima kasih Allah!! Aku tak peduli lah apa orang nak cakap. Bukan korang satu selimut satu bantal dengan dia pun. Satu je aku nak… Aku nak cerai,” katanya.

Posting Intan yang ditulis sambil berkongsi video pergaduh4n suami dan mentuanya bersama seorang pemuda yang tular.

Dakwa Intan lagi, dia sudah naik turun mahkamah untuk menyelesaikan tuntutan perceraiannya tetapi Aiman tidak munculkan dirinya.

“Tiga kali dah aku naik court tapi orang-orang gila glamer ni tak datang. Saja nak gantung aku. Gengst4r kan sekarang. Bangga betul dapat puk0l orang,” katanya.

Kisah rumah tangga Intan dan suaminya itu menjadi tular selepas video Aiman bertindak membelasah seorang doktor yang didakwa ada skand4l dengan isterinya itu tular di media sosial.

Video tersebut dipercayai dirakam ayah tiri Aiman sewaktu doktor tersebut sedang bertugas di sebuah klinik swasta di Bandar Baru Bangi, Selangor.

Susulan itu Aiman ditahan di Ibu Pejabat p0lis Daerah (IPD) Kajang ketika tampil memberi keterangan pada petang 6 Oktober lalu.

sumber : mstar

error: Content is protected !!