(Video) Kec0h Lagi! Pemilik Restoren Akhirnya Bersuara. Ada Video Dari Sudut Pandangan Lain

Marketing atau benar benar terjadi kejadian ini? Anda baca dan nilaikan sendiri.

Tular di media sosial satu video LIVE dimana seorang founder produk yang digelar EEIN telah disimb4h dengan air dan dikasari ketika dia sedang buat LIVE di kedai makan.

Video tersebut menjadi tular dalam tempoh yang singkat. Siapa yang mengikuti LIVE tersebut pasti terkejut dengan kejadian tersebut.

Namun , mengikut k0men yang teIah ditinggaIkan oleh salah seorang ntlzen , dia dikatakan geIak dan bercakap terlalu kuat didaIam kedai tersebut sehingga menggangu orang lain. Dia juga dikatakan menggunakan kata-kata yang tidak eI0k semasa Iive tersebut.

Lelaki yang simb4h air tampil beri penjelasan

Lelaki bernama Ridhuan Wan adalah yang telah menyimbah air kepada founder tersebut. Dia membuat satu video penjelasan untuk memberitahu sebab kenapa dia buat demikian.

Dia beritahu bahawa sebelum kejadian simb4h air, dia telah pun menegur EEIN beberapa kali untuk menjaga adab dan hormat pada pelanggan lain di dalam kedai tetapi teguran dia tidak diendahkan.

Justeru itu dia telah ambil keputusan untuk terus menegur dengan cara kasar. Jom dengar penjelasan penuh dia.

“Dengar sebelum nak kec4m” – Ridhuan Wan

Antara komen-komen netizen 

Tapi Abang Pun S4lah Hisap Rokok Dalam Kedai Makan?

Ini pula penjeIasan daripada founder EEIN tampil mengaku s4lah

Tidak cukup dengan itu, ini pula penjelasan Founder EEIN tentang kej4dian dia disimb4h air minuman

Dalam Iive terbaru daripada lelaki tersebut, dia telah mem0hon maaf berkenaan perkara terbabit dan mengakkui kesiIapannya.

Komen-komen netizen

Terbaru! Pemilik Restoren Turut Dedahkan Apa Yang Terjadi

Pemilik restoren NASI DAGING SEMPOI telah muat naik rakaman sebenar apa yang terjadi sebelum Founder tersebut disiram air minuman ketika sedang buat LIVE.

Jika dilihat pada rakaman lelaki tersebut telah pun menegur founder itu tetapi teguran itu tidak diendahkan. Oleh kerana itu kemungkinan besar lelaki itu telah hilang sabar dan ambil keputusan untuk terus menyiram Founder EEIN dengan air minuman serta menarik founder sehingga jatuh dari kerusi.

Rakaman Dari Sudut Pelanggan Lain

“Assalammualaikum sis mintak maaf kepada custermer NASI DAGING SEMPOI yg berada dalam kejadiaan disini siang hari tadi .. sis sebagai owner berharap benda sebergini tidak akan terjadi lagi di kedai sis ….hormat lah sikit orng lain dan sis sebagai owner .. harap korang boleh settle cara baik2 k…kerana mulut badan bin4sa!!”

Pemilik restoren juga harap perkara ini dapat diselesaikan secara aman. Beliau berulang kali memohon maaf kepada pelanggan lain berada di dalam restoren tersebut ketika kejadian itu berlaku.

 

Sumber: Facebook, Seni Hiburan, AwatttSyeikhhh Network

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan Lupa Claim Free Shipping Shopee https://shp.ee/d5pvxcf