(Video)”Pura2 jadi pembeli,”- Terdetik Naluri Ibu, Wanita Seb4k Dapat Tahu ‘Pelanggan’ Itu Adalah Anaknya Yang Lama Tak Balik

Satu video yang memaparkan seorang lelaki membuat kejvtan terhadap ibunya telah tular di media sosial.

Menurut kapsyen video tersebut, lelaki yang dipercayai anak kepada wanita itu telah pulang ke kampung halamannya yang terletak di Medan daripada Jakarta tanpa memberitahu ibunya.

Ibunya itu yang dipercayai menjual minyak petrol langsung tidak mengetahui g1mik anaknya yang menyamar sebagai salah seorang pelanggan yang mahu mengisi minyak petrol di kawasan tempat ibunya itu berniaga.

Kerana tidak perasan, wanita tersebut telah melayan lelaki berkenaan sama seperti pelanggan biasa.

Menurut video tersebut, lelaki itu sempat untuk berpakat dengan adiknya. Mereka telah meminjam motosikal rakan kepada adiknya agar kejvtan yang bakal diterima ibunya itu berjaya.

Dalam video tersebut, wanita itu dikatakan hampir mengenali anaknya itu. Tidak lama kemudian lelaki tersebut pun terus menghampiri wanita itu dan membuka topi keledarnya.

Wanita tersebut terus terkejvt dan tidak dapat menahan emosinya. Lelaki itu pula terus salam, menc1um dan memelvk ibunya itu.

Video tersebut telah menjadi tular di media sosial. Sehingga kini, ianya telah ditonton lebih 400 ribu kali.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sahabatsurga (@sahabatsurga)

 

Sumber: Siakap Keli

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan Lupa Claim Free Shipping Shopee https://shp.ee/d5pvxcf