(Video) Shuk akhirnya mengaku siIap, tampil perjel4s isu cvrangi isteri – “Apa pun saya sanggup demi dapatkan balik keluarga dan kebahagiaan!”

SETELAH beberapa hari mendiamkan diri berhubung isu curang, akhirnya pelawak Shuk Sahar tampil mengakui kesilapan diri.

Menyedari kes4lahan yang telah dilakukan, Shuk atau nama sebenar Mohammad Shukri Mohamed Sahar berkata dia kini dalam usaha menjernihkan semula hubungannya dengan isteri, Rossalennah Natassyiah.

“Setiap orang melakukan kes4lahan dan ini adalah kes4lahan dan kes1lapan saya.

“Apa pun saya sanggup demi dapatkan balik keluarga dan kebahagiaan saya!” katanya.

Shuk bertemu dengan dua anaknya pada Rabu.

Shuk menulis luahan kesalnya itu menerusi Instagram pada Rabu.

Bersama kapsyen itu, dia turut berkongsi rakaman video bertemu dengan dua orang anak perempuannya iaitu Nur Qurratu Ain dan Nur Assyifatu Aimy.

Ya bukan senang dan bukan mudah untuk jernihkan air yang telah keruh!

SHUK SAHAR

PELAWAK

 

View this post on Instagram

 

A post shared by (@shuk_hotfm)

Sejak Sabtu lalu, kr1sis rumah tangga Shuk menarik perhatian ntizen apabila isterinya iaitu Rossalennah Natassyiah Asshaferah mend4kwa suaminya berlaku cvrang sekali lagi dengan seorang wanita yang dikenali sebagai Fara Salleh.

Menerusi laporan mStar, Rossalennah menerusi laman sosial miliknya turut berk0ngsi beberapa rakaman video dia menerj4h sebuah rumah mencari suaminya.

Shuk akan terus berusaha menyel4matkan rumah tangga dan keluarganya.

Bagaimanapun, Rossalennah mend4kwa terpaksa bered4r dengan h4mpa kerana dih4lau ketika tiba di rumah berkenaan.

Rossalenna turut meluahkan rasa kec3wa apabila suaminya tidak bercakap benar demi mempert4hankan hvbungan bersama wanita lain.

Shuk mendirikan rumah tangga dengan Rossalennah Natassyiah Asshaferah pada 2015 dan dikurniakan dua cahaya mata perempuan.

 

Sumber: mStar

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.