(Video) PeIukan Erat Sebelum Dibed4h, Isteri Derma Buah Pinggang Utk HiIang Derit4 Suami

Istilah seh1dup sem4ti bukan sekadar kata-kata kosong, tetapi perlu ditunjukkan sekiranya pasangan dicintai berada dalam kesus4han termasuk perkara yang mel1batkan ny4wa.

Begitulah dilalui pasangan di Indonesia ini apabila si isteri sanggvp menderm4kan sebelah buah pinggangnya kepada suami tersayang, demi melihat lelaki tersebut sembuh seperti sedia kala.

Kisah bermula apabila seorang pengguna aplikasi TikTok @yunitarusdan berkongsi sebuah video mengenai pengorb4nan ibu saudaranya yang setia berada di sisi suami bagi menjalani pemind4han buah pinggang.

“Berapa tahap cinta korang? Kalau makcikku tahap cinta dia sudah sampai ber4ni menderm4kan sebelah ginjalnya untuk suami,” tulis Yunita.

Rakaman video berdurasi 20 saat itu memaparkan pasangan tersebut berada di dalam wad hospital, saling memberi semangat antara satu sama lain dengan memberi pelukan penuh erat.

Selepas itu, kelihatan kedua-duanya terbaring di atas katil selepas selesai melakukan pembed4han yang berjalan dengan lancar. Syukurlah!

Kebanyakan netizen terharu melihat momen ‘berkongsi ny4wa’ itu yang dianggap ibarat cinta sejati dimana hanya mavt yang akan mem1sahkan pasangan tersebut.

Seb4k tengok

Cinta sebenar hingga ke syurga

Saya pun sanggvp buat macam tu

Jangan sia-siakan pengorb4nan isteri

 

Alhamdulillah, tiada lagi derita menghadapi kegagalan buah pinggang. Moga cepat sembuh dan menjalani kehidupan seperti biasa. Jangan lupa hargai pengorbanan isteri!

 

Sumber: TikTok @yunitarusdan, Borak Daily

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan Lupa Claim Free Shipping Shopee https://shp.ee/d5pvxcf