(Video) Tular R4kaman Wanita Dit4mpar Dengan Sayur Oleh Tokey Kedai Warga Asing

Seorang pemilik akaun faceb00k bernama Hanim Abdul Aziz memuat naik rakam4n video kakaknya yang di tamp4r dengan sayur oleh seorang w4rga as1ng. M4ngsa telah membuat lap0ran p0lis atas keb1adaban yang dilakukan oleh w4rga as1ng tersebut.

Menurut kej4dian, m4ngsa yang tinggal di bl0k C PPR Lembah Subang Petaling Jaya telah menyuruh anaknya membeli air minuman F&N Strawberry di kedai runcit yang terletak di bawah flat tersebut. Setibanya anaknya di rumah, dia memberitahu air berkarbonat tersebut berharga RM2.90 sedangkan pada label hanya berharga RM2.50.

Beliau tidak berpu4s h4ti lalu turun ke kedai.

Sewaktu di kedai m4ngsa bertanya mengapa harga air minum yang dibeli tersebut tidak sama dengan harga pada label? Lelaki tersebut tidak menj4wab lalu mar4h dan mem4kinya dengan perkataan b0doh.

M4ngsa ber4ng lalu mer4kam video lelaki tersebut. Ketika imejnya dirak4m, suspek sedang mengikat sayur kemudian keluar daripada kaunter sebelum men4mpar kepaIa m4ngsa menggunakan sayur.

Kemudian m4ngsa pergi ke balai p0lis kerana berasa tidak puas h4ti selain ingin melap0rkan perkara tersebut kepada KPDNKK. Selain itu, pemilik akaun turut mend4kwa w4rga as1ng tersebut memiliki kad pengenalan.

Menurutnya lagi, walau perbez4an h4rga nampak kecil tetapi dia tidak boleh sewenang-wenangnya menaikkan harga. Apatah lagi kakaknya seorang ibu tungg4l.

Video:


Harap perkara ini dapat diselesaikan dengan segera.

 

Sumber: Hanim Abdul Aziz

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan Lupa Claim Free Shipping Shopee https://shp.ee/d5pvxcf