Viral K0lam Memancing Sediakan Wanita S3ksi Menemani Pemancing..

Memancing adalah hobi sebilangan orang untuk mengisi masa lapang. Selain melat1h kekuatan otot, memancing juga dipercayai dapat meningkatkan kes4baran. Banyak lokasi dan tempat memancing akan dipenuhi oleh kaki pancing terutamanya pada hari cuti.

Seperti diketahui, bila ingin memancing, anda pasti akan datang ke tasik terdekat. Kadang-kadang diperlukan pembantu untuk membantu mengangkat ikan atau mengatur umpan.

Baru-baru ini menjadi tular di media sosial, selain penyambut tetamu wanita memakai pakaian yang menj0lok mata, ketika pengunjung pergi memancing ikan, ada juga wanita seksi yang bersedia menemani pemancing.

Beberapa gambar itu tular apabila dikongsi oleh akaun Facebook (FB) Fishing Hobby pada Ogos 2020 tahun lalu, namun ia kembali tular apalah akaun FB, Surijan Jan Jan, pada 24 Feb 2021 turut berkongsi beberapa gambar memaparkan wanita-wanita seksi itu berada disekitar k0lam ikan.

Ketibaan wanita yang dianggap oleh netizen ‘bahagian’ itu disambut dengan wajah lelaki yang berseri-seri di lokasi. Malah, beberapa pemancing dilihat mengambil gambar dengan wanita itu.

Namun, ada juga netizen yang merasakan bahawa muat naik tersebut menyukarkan suami mendapatkan izin memancing dari isteri mereka.

Penampilan wanita-wanita itu kelihatan sangat menc0lok dan menarik perhatian.

Sebuah gambar menunjukkan wanita cantik memelvk seorang lelaki yang sedang duduk di tepi k0lam memancing, mereka berdua tersenyum melihat kamera, dan beberapa gambar lain menunjukkan seorang pemancing dihimpit kiri kanan dua wanita cantik.

Belum diketahui dengan pasti kebenaran maklumat mengenai memancing menggunakan pembantu wanita ini. Walaupun begitu, isteri atau ibu tidak perlu terlalu risau bila suami meminta izin keluar memancing, dari kenyataan beberapa netizen, lokasi kejadian disyaki di Thailand.

T-shirt dalam bahasa Thai dari salah seorang lelaki mungkin boleh dijadikan bukti bahawa k0lam memacing ini berada di Thailand. Dibawah ini gambar-gambar tular yang dikongsi oleh, Surijan Jan Jan, di akaun FBnya, hanya 1 hari komen netizen mencecah 20K.

 

Sumber: IMT

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan Lupa Claim Free Shipping Shopee https://shp.ee/d5pvxcf