Buat Solat Istikhar0h Tak Nampak Muka, Pihak Lelaki Minta Putus 2 Hari Sebelum Majlis

Dugaan ketika sedang merancang untuk ke fasa selanjutnya semenangnya cukup besar. Ramai yang telah ‘tew4s’ ketika melalui fasa tersebut kerana ketika itu sikap sebenar mulai terb0ngkar.

Akan tetapi, jika kita berfikir secara m4tang dan dapat menerima segala kekurangan tersebut dengan hati terbuka, segala dvgaan yang datang pasti mampu ditempuhinya.

Pihak lelaki buat hal

Namun begitu, berbeza dengan perk0ngsian seorang pengguna TikTok dikenali sebagai Ain Najwa apabila memuat naik Iuahan sedih buah hatinya memvtuskan hubungan menjelang majlis mereka.

Menerusi t4ngkapan layar perbualan dia dan pasangan di aplikasi TikTok, lelaki itu memaklumkan telah membuat solat ist1kharah dan mendapati wajah orang lain yang mvncul dalam mimpinya.

Senang betul canceI

Lebih sed1h lagi, lelaki itu hanya meminta maaf diatas keputusan tersebut dan akui sedar apa yang dilakukan adalah satu kesiIapan kerana membuat maIu pihak perempuan.

Pengguna TikTok itu hanya  reda dengan keputusan kekasihnya kerana betul-betul berasa kec3wa diatas tindakan lelaki itu.

 

Tinggi betul iman dia, dua tiga hari terus dapat petvnjuk

Sehubungan dengan perk0ngsian tersebut, rata-rata warg4net telah meninggalkan k0men dengan mengec4m t1ndakan kvrang bijak lelaki tersebut dengan meIukakan hati seorang perempuan menjelang hari bersejarah mereka.

Lebih menambahkan ger4m warg4net adalah tindakan lelaki itu yang melakukan solat istikharah beberapa hari sebelum majlis mereka berlangsung sedangkan sepatutnya solat itu dibuat diawal perkenalan lagi.

Dah dekat nak majlis baru nak ist1kharah..

Ada yang pernah alami perkara sama..

Bila dah tak suka tvnggang agama..

Semoga jumpa orang yang lebih baik..

 

Sumber: TikTok @bungakuntum4, OMM

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.